Konto oszczędnościowe 4% - wystartowała kampania reklamowa Getin Banku
Wystartowała ogólnopolska, wielokanałowa kampania reklamowa Getin Banku promująca Konto Oszczędnościowe 4% z gwarancją do końca 2016 roku. Jej bohaterowie to Teresa i Wojciech – nowe postaci, które uosabiają cechy oferty Banku: atrakcyjne produkty i wygodne rozwiązania.
Kampania potrwa do końca marca i będzie obejmować telewizję, Internet, prasę i nośniki outdoorowe. Kreację przygotowała agencja Good, a za zakup mediów odpowiada Starcom Media Vest.
„Kampania Konta Oszczędnościowego 4% rozpoczyna cykl działań reklamowych z udziałem nowych bohaterów - doradców Klienta Getin Banku. Skrupulatna i zasadnicza Teresa oraz Wojtek, który ceni komfort
i wygodne rozwiązania ułatwiające życie, mają reprezentować cechy oferty Banku. Mimo że mają różne spojrzenie na bankowość i produkty, mają wspólny cel – tworzyć produkty i usługi, które zawsze są realną oszczędnością dla Klienta. Wszystko w myśl nowego hasła Getin Banku – Bank Twoich Oszczędności.
Pierwsza seria spotów dotyczy promocyjnego oprocentowania Konta Oszczędnościowego 4% z gwarancją do 2016 roku. Oferta jest skierowana do wszystkich aktywnych właścicieli rachunku osobistego w Getin Banku. Warunkiem skorzystania z promocji jest comiesięczny przelew wynagrodzenia na konto w wysokości min. 1000 zł i dokonanie płatności kartą na kwotę min. 300 zł oraz wyrażenie zgody marketingowej na otrzymywanie informacji o promocjach Getin Banku.
Kampania reklamowa ma zasięg ogólnopolski. Na jej potrzeby wyprodukowano spoty telewizyjne, które etapowo emitowane będą w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Reklamy prasowe pojawią się w dziennikach, tygodnikach opinii i magazynach lifestylowych. Działania marketingowe w Internecie obejmują: emisję reklam na głównych serwisach internetowych, w wyszukiwarce Google, a także kampanię video wykorzystującą kanały VOD i YouTube. Reklamy wyświetlane będą również na billbordach i Citilightach w największych miastach w Polsce. Dodatkowym wsparciem dla działań promocyjnych będą materiały BTL i działania PR. Kampania potrwa do końca marca.
Więcej informacji o ofercie Getin Banku można znaleźć na stronie www.getinbank.pl
Wasze komentarze (1):
-
~sonia, 2015-02-26 19:58:58
oni nie tylko to konto mają dobre ;) mam ich konto getin up i sobie bardzo chwalę. oprócz zwykłych rzeczy są bajery w rodzaju karty z wyświetlaczem do sprawdzania stanu konta i przelewy przez facebooka. idealnie :)