Getin Bank – praktycznie. Rusza nowa kampania kredytów gotówkowych.


2013-02-18
Getin Bank rozpoczyna kolejną kampanię, wpisującą się w nową strategię i filozofię banku. Po zaprezentowaniu nowego konta GETIN UP, Bank stawia na promocję kredytów gotówkowych.

 

„W kampanii kredytu gotówkowego, kolejnej po koncie osobistym, konsekwentnie rozwijamy myśl „Praktycznie”. Dobra bankowość powinna być prosta, użyteczna i przyjazna. Udowadniamy, że każdy produkt bankowy, także kredyt gotówkowy, można zaprojektować tak, by posiadał takie cechy. 
W najnowszej komunikacji pokażemy dwa ciekawe dla Klientów benefity kredytu Getin Banku. Pierwszy to odpowiedź na potrzebę sprowadzenia do minimum bankowych formalności - oferta „kredyt na PIT” to możliwość uzyskania kredytu nawet do 150 000 zł bez zaświadczeń o zarobkach. Wystarczy, że Klient przyniesie do Banku tegoroczny PIT. Druga część kampanii dotyczy kredytu z darmowym ubezpieczeniem od utraty pracy - stawiamy na bezpieczeństwo i proponujemy Klientowi rozwiązanie, które chroni go nawet w przypadku trudności” – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu Getin Banku.

 

Na kampanię składają się trzy 15-sekundowe spoty, które w okresie od 18 lutego do 23 marca będą sukcesywnie wprowadzane do telewizji. Plan mediowy obejmuje główne stacje TV oraz kanały tematyczne. Dodatkowym wsparciem kampanii w TV będą: witryny w oddziałach, Internet, ulotki i plakaty w oddziałach oraz mailingi.

 

Wizualizacja kampanii utrzymana jest już w całości w stylistyce nowej identyfikacji Banku. Za kreację odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, natomiast za wsparcie PR odpowiedzialna jest agencja Rc2.

 



Nadesłał:

RC2

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl