Nowe programy Europ Assistance w Polsce


2008-08-26
Pakiet Podróżnika z Europ Assistance Polska - we wspólnej usłudze Orange i Generali

Po raz pierwszy w Polsce PTK Centertel i Generali zaoferowały klientom sieci Orange dostęp do informacji turystycznej wraz z ubezpieczeniem podróżnym, uruchamiane przez SMS. „Pakiet Podróżnika” na trzy lub pięć dni obowiązuje we wszystkich krajach świata i zapewnia ochronę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków lub nagłego zachorowania.

Przeczytaj również:

Pakiet Podróżnika to nowatorska usługa na polskim rynku. Klient otrzymuje na 3 lub 5 dni dostęp do infolinii (Centrum Pomocy) umożliwiającej skorzystanie z szerokiego pakietu assistance, m.in. informacji o kraju, do którego wyjeżdża: wymagane dokumenty i szczepienia, adresy polskich ambasad i konsulatów, atrakcje turystyczne, prognozę pogody,  telefony do najbliższych hoteli, pensjonatów, wypożyczalni samochodów, rozkład jazdy środków komunikacji itp. Infolinia jest dostępna dla klientów przez 7 dni w tygodniu, w każdym zakątku świata i gwarantuje szybkie wsparcie ze strony doświadczonego zespołu koordynatorów pomocy Europ Assistance Polska.

Santander Consumer Multirent razem z Europ Assistance Polska  za pośrednictwem BIK Brokers wprowadzają dwa produkty Assistance:  dla pojazdów będących w leasingu długoterminowym oraz Car Fleet Management

Przedmiotem ubezpieczeń jest świadczenie usług assistance dla ubezpieczonych Klientów Santander Consumer Multirent w momencie zaistnienia zdarzenia przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu na terenie kraju lub za granicą, zgodnie z wybranym wariantem.MULTIRENT ASSISTANCE – leasing

Zakres świadczeń assistance dostępnych w ramach programu różni się w zależności rodzaju pakietu : Standard, Silver, Gold, VIP. Wszyscy klienci Santander Consumer Multirent, niezależnie od tego, którego z wymienionych pakietów są posiadaczami mogą skorzystać w razie potrzeby z usług car assistance tj. np. usprawnienie pojazdu, holowanie czy zapewnienie pojazdu zastępczego.

Beneficjenci programu mogą skorzystać z dodatkowych świadczeń zawartych w pakiecie VIP, umożliwiających dostęp do centrum informacyjnego, jak również skorzystanie z usług home assistance oraz usług concierge, np. rezerwacja biletów do teatru, zakup i dostarczenie pod wskazany adres określonych produktów luksusowych czy organizacja przewodnika turystycznego.SANTANDER ASSISTANCE -  (CFM)

Dzięki programowi SANTANDER ASSISTANCE kierowcy pojazdów wynajmu długoterminowego mogą liczyć na całodobową pomoc w przypadku wypadku na drodze oraz awarii pojazdu. Mogą skorzystać m.in. z  holowania, samochodu zastępczego jak również transportu kierowcy oraz pasażerów czy pomocy administracyjnej za granicą. Spośród kilku wariantów SANTANDER ASSISTANCE beneficjenci programu mogą  wybrać pakiet Commercial, który dedykowany  jest  użytkownikom pojazdów ciężarowych.  Dzięki temu pakietowi , w razie konieczności Europ Assistance Polska organizuje oraz pokrywa koszty wynajmu zastępczego pojazdu ciężarowego.



Nadesłał:

joanna.belza

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl