Niedostępności kanałów elektronicznych
Bank BPH informuje, iż począwszy od 8 lutego (włącznie) rozpoczyna się proces migracji rachunków, przeniesionych na mocy Planu Podziału Banku BPH do Banku Pekao S.A.
Bank BPH informuje, iż w związku z rozpoczęciem procesu migracji rachunków, przeniesionych na mocy Planu Podziału Banku BPH do Banku Pekao S.A., począwszy od 8 lutego (włącznie) w każdy kolejny weekend od piątku od godziny 23:00 do soboty do godz. 6:00 elektroniczne kanały dostępu do rachunków, w tym Systemy Bankowości Internetowej: Sez@m, Sez@m Biznes, BusinessNet, M@kler, a także serwisy dostępne za pośrednictwem SMS i WAP będą niedostępne.
System Bankowości Elektronicznej MultiCash będzie niedostępny od piątku od godz. 20:00 do soboty do godz. 20:00.
Zlecenia i dyspozycje składane poprzez zakładkę „Fundusze" dot. funduszy inwestycyjnych otwartych i planów lokacyjnych przyjęte w piątki do godz. 17.00 zostaną przesłane tego samego dnia do realizacji przez Agenta Transferowego. Zlecenia przyjęte w piątki po godzinie 17.00 zostaną wysłane do Agenta Transferowego w poniedziałek, w związku z czym minimalny termin realizacji zleceń ulega wydłużeniu o jeden Dzień Wyceny.
Proces migracji rachunków nie będzie miał wpływu na funkcjonowanie systemów bankowości internetowej i elektronicznej w pozostałe dni i nie spowoduje jakichkolwiek zmian ich funkcjonalności.
Migracja będzie dotyczyć jedynie rachunków Klientów, których obsługa w wyniku podziału Banku BPH została przeniesiona do Banku Pekao S.A. Zakończenie procesu migracji planowane jest na maj 2008 r. O ostatecznym terminie zakończenia prac Klienci zostaną poinformowani w osobnym komunikacie.
Przeprowadzane prace nie wpłyną na możliwość korzystania z kart płatniczych, w tym dokonywania wypłat z bankomatów.
Bank przeprasza Klientów za ewentualne niedogodności.
Małgorzata Dłubak
Rzecznik prasowy Banku BPH
Nadesłał:
ap
|