MultiBank zbiera laury
Złoty Laur Klienta w kategorii „Konto Młodzieżowe” i tytuł Superbrand 2009 – to kolejne w tym roku wyróżnienia dla MultiBanku. Tym razem do głosu Klientów przyłączyli się też niezależni eksperci z branży marketingowej, którzy docenili działania budujące markę banku.
Nagroda za MultiKonto młodzieżowe to już trzecie w tym roku wyróżnienie przyznane MultiBankowi na podstawie opinii Klientów korzystających na co dzień z jego usług. W marcu br. odebraliśmy Godło Jakości Obsługi 2008, a na początku czerwca zostaliśmy uhonorowani pierwszym Laurem Klienta w kategorii „Firmowe konto dla MSP". - mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku - Te nagrody są dla nas szczególnie cenne, ponieważ świadczą o uznaniu osób, do których na co dzień kierujemy swoją ofertę. - dodaje.
Przyznanie drugiego Lauru Klienta zbiegło się w czasie z nagrodzeniem marki MultiBank tytułem Superbrand 2009, którym międzynarodowa organizacja Superbrands Ltd., na podstawie opinii niezależnych ekspertów, nagradza brandy o wyjątkowej reputacji i szczególnej pozycji na polskim rynku.
Informacje dodatkowe:
Laur Klienta
Laur Klienta to największy program konsumencki w kraju, pozwalający wyłonić co roku najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przeprowadzany jest na postawie opinii konsumentów mówiących, który produkt postrzegany jest jako najlepszy. Przyznane godła stają się potwierdzeniem dobrej opinii i formą zbiorowej rekomendacji.
Laur Klienta przyznawany jest od 2005 roku w prawie 300 kategoriach. Dla każdej kategorii przeprowadzana jest ankieta, badania ad-hoc, sondaż telefoniczny lub głosowanie drogą elektroniczną na liczbie około 500 respondentów w całej Polsce.
Superbrands
Tytuły Superbrands przyznaje międzynarodowa organizacja Superbrands Ltd., która działa od połowy lat 90-tych i jest obecna w ponad 80 krajach świata. Marki selekcjonuje specjalnie dobrany panel niezależnych ekspertów reprezentujących lokalne środowiska związane z branżą marketingową - tzw. Rada Marek. W jej skład wchodzą m.in. dziennikarze i przedstawiciele dużych firm oraz agencji reklamowych, PR-owych i firm badawczych, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami związanymi z brandingiem.
Więcej informacji na temat organizacji i jej działalności można znaleźć pod linkiem:
http://www.superbrands.com/pl/
Nadesłał:
ap
|