ING Usługi Finansowe S.A. partnerem Fundacji Krewniacy
ING, które od kilkunastu lat ubezpiecza Polaków i zachęca społeczeństwo do podejmowania działań chroniących życie, zdecydowało się długofalowo wspierać fundację Krewniacy.
W Polsce co 15 sekund potrzebna jest krew, by ratować ludzkie życie. Dlatego każda inicjatywa zachęcająca Polaków do oddawania krwi jest niezwykle cenna.
Pierwszym elementem współpracy ING Usługi Finansowe S.A. i Krewniaków jest finansowa pomoc ze strony firmy wspierająca pracę najnowocześniejszego na świecie autobusu do poboru krwi im. Jana Pawła II - mobilnej stacji krwiodawstwa - wyposażonego w niezbędną aparaturę i pięć stanowisk do pobierania krwi, by mógł wyruszyć w Polskę i przy obsłudze medycznej WCKiK i RCKiK pobierać krew od dawców.
Współpraca z Fundacją Krewniacy to element prowadzonej przez ING kampanii edukacyjnej "Porozmawiajmy o życiu". Oprócz finansowego wsparcia pracy autobusu do poboru krwi im. Jana Pawła II, ING Usługi Finansowe S.A. będzie promować ideę krwiodawstwa w materiałach reklamowych i internecie, a także wraz z Krewniakami wyruszy do kilkunastu miast w Polsce, gdzie przeprowadzone zostaną specjalne plenerowe zbiórki krwi.
"Współpraca z Fundacją Krewniacy to wyraz prowadzonych przez ING Usługi Finansowe S.A. działań edukacyjnych. Będziemy zachęcać Polaków, by stali się odpowiedzialni i zaangażowali się w zbiórki krwi, podkreślając jednocześnie znaczenie tego typu akcji dla ratowania życia. Promocja tych działań to element szerszej kampanii edukacyjnej ‘Porozmawiajmy o życiu'. Takie przedsięwzięcia budują świadomość i konieczność ochrony życia w każdym jego momencie" - mówi Tomasz Bławat, prezes ING odpowiedzialny za ubezpieczenia i emerytury w Polsce.
Współfinansowany przez ING Usługi Finansowe S.A. autobus do poboru krwi dotrze do dawców krwi w całej Polsce. W kilkunastu miastach naszego kraju w okresie wakacyjnym odbywać się będą imprezy plenerowe. Zebrana w trakcie ich trwania krew zostanie przekazana stacjom krwiodawstwa, obsługującym akcję na danym terenie, a następnie trafi do ofiar wypadków i osób potrzebujących transfuzji krwi. Każda osoba, która pojawi się na akcji, otrzyma pamiątkę - rodzinny portret wykonany w profesjonalnym atelier fotograficznym zorganizowanym przez ING. Firma zadba również o najmłodszych, przejmując nad nimi opiekę w czasie, kiedy rodzice oddawać będą krew w ambulansie.
18 lipca autobus Krewniaków pojawił się w Sosnowcu. Następnie przyjedzie m.in. do Krakowa, Szczecina, Wrocławia, Łodzi i Warszawy.
Krewniacy w internecie: www.krewniacy.pl
Więcej o autobusie im. Jana Pawła II: www.ambulans-jp2.krewniacy.pl
ING w internecie: http://www.ing.pl/1/u235/navi/33120
Głównym przedmiotem działalności ING Usługi Finansowe S.A. jest obsługa klientów ING OFE oraz klientów ING Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A. Spółka zajmuje się również dystrybucją produktów innych firm z Grupy ING, m. in.: pracowniczych programów emerytalnych i grupowych programów oszczędnościowych.
Od początku istnienia ING na polskim rynku, firma zajmowała się promowaniem polskiej kultury i sztuki, współpracując z Filmoteką Narodową, Łódzką Szkołą Filmową i Filharmonią Narodową (od 2000 roku również poprzez działalność Fundacji Sztuki Polskiej ING) oraz wspieraniem organizacji charytatywnych, których sprawne funkcjonowanie nie byłoby możliwe bez pomocy z zewnątrz (w ramach Fundacji ING Dzieciom). ING wspomaga finansowo 12 domów dziecka w całej Polsce w zakresie zaspokojenia bieżących i najpilniejszych potrzeb.
ING Usługi Finansowe S.A. należy do Grupy ING - międzynarodowej instytucji finansowej prowadzącej działalność w zakresie ubezpieczeń, bankowości oraz zarządzania aktywami w ponad 50 krajach, zarządzając aktywami ponad 75 milionów klientów. Grupa ING oferuje pełen pakiet usług finansowych klientom indywidualnym, firmom oraz instytucjom.
Nadesłał:
ap
|
Wasze komentarze (1):
-
~Marek, 2013-10-25 13:44:12
Akcja jest znakomita - oby więcej było tego typu inicjatyw w Polsce.
Pozdrawiam,
Marek z http://www.polisynazycie.com.pl.