ING udostępnia nowy kanał komunikacji dla klientów


ING udostępnia nowy kanał komunikacji dla klientów
2009-08-22
Internetowe Forum ING Banku Śląskiego to nowy kanał komunikacji Banku z klientami. Od 13 sierpnia pod adresem http://forum.ingbank.pl/ internauci mogą zadawać pracownikom ING pytania, dzielić się uwagami i wymieniać opiniami.

Forum jest dodatkowym narzędziem komunikacji klientów z Bankiem, obok telefonu, e-mail i programu Skype.

Przeczytaj również:

Chcemy wykorzystywać możliwości jakie daje internet w kształtowaniu relacji z klientami. Dzięki otwarciu Forum możemy nie tylko lepiej poznawać ich opinie, ale także włączyć się do dyskusji na nasz temat w internecie - mówi Roman Jędrkowiak odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim. ING Bank Śląski od dawna zapowiada, że chce być najbardziej internetowym bankiem. To kolejny krok w realizacji naszej strategii - dodaje Jędrkowiak.

Forum ma charakter informacyjny i wspierający infolinię, podstawową platformę komunikacji z klientami. Mogą się na nim wypowiadać zarówno klienci jak i nie-klienci Banku.



Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl