Bardziej przyjazne bankomaty ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski wprowadził zmiany w bankomatach, polegające m.in. na zastosowaniu nowej kolorystki ekranu, większej czcionki oraz uproszczonych komunikatów. Ponadto, zoptymalizowano proces związany z przeprowadzeniem transakcji w urządzeniu.
Zmiany obejmują:
- nowy ekran wprowadzania PIN zawierający komunikat „Chroń swój PIN" wraz z grafiką,
- nowy scenariusz wypłaty - zapytanie o wydruk potwierdzenia transakcji nastąpi po ekranie wyboru kwoty,
- nowy ekran prezentujący wybór kwoty dla kart obcych, które pozwalają tylko na wypłatę gotówki (bez zapytania o saldo i zmiany PIN) - wyświetlany po wprowadzeniu kodu PIN,
- uproszczone i bardziej zrozumiałe komunikaty dla klientów,
- większa czcionka,
- nowa kolorystyka ekranu.
Jest to kolejny krok w stronę wprowadzania udogodnień dla klientów. W ubiegłym roku ING Bank Śląski uruchomił bankomaty w sieci 29 hal Makro Cash & Carry. Płatności w Makro dokonywane są głównie gotówką.
Przypominamy, że strefy samoobsługowe umieszczone w oddziałach ING Banku Śląskiego umożliwiają przeprowadzenie podstawowych usług gotówkowych niezależnie od godzin pracy oddziału. Ich rozwój pozwolił na znaczne odciążenie kas w oddziałach, a tym samym na wzrost jakości usług i oszczędność czasu klientów. Obecnie ING Bank Śląski dysponuje siecią 737 bankomatów oraz 370 wpłatomatów.
Ponadto, niemal wszystkie oddziały ING Banku Śląskiego są wyposażone w kioski lub stanowiska internetowe, umożliwiające klientom Banku korzystanie z bankowości elektronicznej. Stanowiska internetowe służą również do aktywowania użytkownika systemu bankowości elektronicznej ING BankOnLine i dokonywania pierwszych kroków w obsłudze konta przez Internet pod okiem doradcy klienta.
Nadesłał:
ap
|