Bank DnB NORD nawiguje z Agape
Agencja doradcza i wydawnicza Agape przygotowuje kwartalnik „DnB NORD Navigator” dla działającego od kilku lat w Polsce niemiecko-skandynawskiego Banku DnB NORD Polska.
Agape pracuje już nad drugim numerem kwartalnika „DnB NORD Navigator”. Dotychczas pory biuletyn był skierowany do klientów korporacyjnych i partnerów banku (DnB NORD był do niedawna bankiem obsługującym wyłącznie duże firmy). W listopadzie DnB NORD połączył się z Bankiem BISE. Dlatego tematyka najbliższego wydania zostanie rozszerzona o zagadnienia interesujące dla sektora MSP. Specjaliści Agape odświeżyli makietę kwartalnika, dążąc do zachowania eleganckiej i przejrzystej formy graficznej, spójnej z wizerunkiem Banku DnB NORD i Grupy Bankowej DnB NORD.
Poczynając od numeru jesiennego, z 12 do 16 stron wzrosła objętość magazynu. Co za tym idzie, w biuletynie jest miejsce na opublikowanie większej liczby tekstów poświęconych strategii banku, ofercie produktowej, nowym usługom i funkcjonalnościom systemów bankowych. Zawartość „Navigatora” została wzbogacona o dwa felietony – makroekonomiczny i Akademię Wina, pisane przez ekspertów w swoich dziedzinach. W każdym numerze magazynu czytelnicy znajdą również „lekki”, niezwiązany z bankowością artykuł, poświęcony sportom ekstremalnym i nietypowym formom spędzania czasu, np. nordic walking, heliskiing. Wszystkie artykuły w „Navigatorze”, oprócz wspomnianych felietonów, piszą dziennikarze Agape.
– Nasi specjaliści pomagają bankowi w doskonaleniu jednego z kanałów komunikacji ze swoimi korporacyjnymi klientami, jakim jest biuletyn firmowy. Unowocześniony layout i świeże spojrzenie na zawartość merytoryczną są gwarantem skutecznego przekazania przez bank odbiorcy zewnętrznemu profesjonalnie przygotowanych informacji – wyjaśniła Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów Agencji doradczej i wydawniczej Agape.
– „DnB NORD Navigator” ma już ponad dwuletnią historię. Teraz zdecydowaliśmy się na odświeżenie zarówno makiety, jak i zawartości. Po połączeniu z Bankiem BISE zwiększa się też zakres informacji przekazywanych klientom. Nasz magazyn będzie nadal rozwijany
– jest to bowiem jedno z ważnych ogniw naszej komunikacji z klientami i partnerami – powiedział Łukasz Piasta, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Banku DnB NORD Polska.